wtorek, 21 września 2010

Tortilla z kurczakiem




Szybki obiad.
Placki kupujemy gotowe. Ja wiem, że powinnam robić je samemu, wierzcie mi, próbowałam. Placki wychodziły twarde, kruszące się. Nie rozumiałam co robię źle, dopóki nie doczytałam, że mąka kukurydziana którą kupujemy w Polsce jest zupełnie inna niż ta używana do wyrobu oryginałów.

 Składniki:
1 opakowanie tortillas
1 filet z kurczaka
sałata
pomidor
ogórek
cebulka
inne warzywa, które lubicie
sos czosnkowy zrobiłam na bazie jogurtu bałkańskiego (1/2 jogurtu, 2 ząbki czosnku, sól, słodka sproszkowana papryka)

Kurczaka kroimy na małe kawałki i obsmażamy na oleju, dobrze doprawiając np. pieprzem, papryką.
Placki podgrzewamy na suchej patelni po ok 5 sekund z każdej strony. Na środek placka układamy dodatki (warzywa, kurczak) i smarujemy sosem. Wszystko zawijamy w rulonik i zawijamy folią aluminiową.
Folia może nie wygląda za ładnie ale dobrze trzyma zawiniątko i chroni przed szybkim wystygnięciem.
Smacznego!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz